duminică, 28 iulie 2013

STATUSURI 2013

•Fii atent sa vezi cum doare, cand o sa ma vezi nepasatoare!

• Indiferenta mea, te v-a lovi puternic in piept. Atunci iti vei da seama ca nu mai pot sa te mai iert.

• Si te doare când vezi ca nu-mi pasa, si îti zic mereu: nu mai conteaza, hai lasa.

• Ne iubim, stii? Si asta conteaza! Hai pa! Nu te baga, nu te intereseaza!

• Puteti sa ne barfiti pe noi, da stiti? E povestea noastra in care doar noi suntem eroi

• Nu uita, ca tu ai ales sa te-ndepartezi. Ti-am zis ca daca o faci nu o sa ma mai vezi.

• Si toti ma intreaba ce s-a intamplat... Le raspund scurt: "Nu ma intereseaza, l-am uitat"!

• Zambeste si arata-le ca nu-ti pasa. Zambeste chiar daca treci printr-o pasa proasta!

• Vezi tu?! Ea nu prea stie ce se intampla, dar stie ca o adori! Tu sti ca ei nu-i pasa, si asta iti da fiori! Iti place ca se lasa greu, iti place ca e cuminte... Tu nu prea o minti pe ea... Dar ea mereu te minte!

• Degeaba plangi si regreti. Tu nu credeai c-o sa ma pierzi. Dar astazi plangi cu lacrimi amare. Acum sunt alta si te doare!

• Traieste in asa fel incat sa nu ti se observe prezenta, dar cand pleci din locul in care ai trait, sa ti se simta lipsa.

• Nu ma crezi in stare? Nici o problema, nu ma cred nici eu! Dar fereste-te de ziua in care o sa prind tupeu!

• Zambetu` meu e din nou colorat. Am trecut peste tot ce mi s-a intamplat.

• Si pentru el, esti doar o simpla fata. Mai mult de atat nu ai fost niciodata.

• O vezi cum pleaca, cu ochii goi. Esti prea mandru sa o opresti. Crezand ca vine inapoi.

• Durerea te-a maturizat, te-a pus pe ganduri! Te-a invatat sa citesti printre zambete si randuri.

• Ma intreaba: "Ce s-a intamplat cu tine?". Eu ii raspund cam ironic: "Mai ai vreo treaba cu mine".

• Iar am iesit pe strazi, in casa nu mai rezist. De astazi tin regim de vise, sa te uit mi-am promis!

• Daca ai nevoie de mine, nu mai sunt aici. Cheama-ti zdreanta ca poate ea isi mai face griji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu